- Anoniem24 november 2014 om 09:18
Hopelijk kan men mij iets meer duidelijkheid geven in de situatie;
Twee jaar lang ben ik bij mijn vriend geweest, We hebben veel meegemaakt en ik ben begin dit jaar zwanger van hem geweest.
Hij wilde nog geen kinderen dus maar goed dat de zwangerschap niet doorgezet is.De afgelopen maanden hebben we elkaar weinig gezien en sinds twee maanden is het uit. Ik werd verliefd op een ander en met hem heb ik een paar keer seks gehad, 6 keer ofzo.
Afijn mijn ex vriend en ik kwamen weer wat nader tot elkaar en hebben de afgelopen 3/4 weken een paar keer seks gehad, 1 keer per week.
Het weekend voor mijn vermoedelijke eisprong (maandag/dinsdag) heb ik vrijdag en zaterdagochtend seks met exvriend gehad en zondagmiddag met nieuwe scharrel.
Mijn scharrel heeft al een kind dus hij kan zich voortplanten. En van mijn ex ben ik zwanger geweest.
Ik wil dolgraag kinderen maar niet met onzekerheid van vermoedelijke vader.
Zal het sperma van mijn ex dat met veel meer was, zijn gaan vechten met zaad van nieuwe lover? En van wie heb ik de meeste kans?
Dat ik hier geen uitsluitsel kan krijgen snap ik maar ik hoop dat men mij iets zou kunnen helpen.Direct na de eisprong heb ik geen seks gehad maar enkele dagen er na pas weer.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 november 2014 om 10:25Hier zul je alleen maar duidelijkheid over kunnen krijgen met een vaderschapstest. Zaterdag en zondag zijn alle twee mogelijk. Dat hangt af van de kwaliteit van het zaad en de dag waarop je eisprong daadwerkelijk is geweest.
Reageren