Zoeken Vraag het forum

Help!!!! Ben ik nou zwanger?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Help!!!! Ben ik nou zwanger?!

Ik heb gister met me vriend gevreeƫn met kleding aan. Uiteindelijk gingen onze broeken half open en haalde hij zijn penis uit. Hij wreef het boven mijn clitoris (op mijn ondergoed van stretch, elastisch stof)en na ongeveer minuutje stopte hij omdat hij omdat het pijn deed bij hem.

Ik heb zijn penis aangeraakt zowel voor en na dat hij tegen me aan wreef. Na twee uurtjes heb ik mezelf gemasturbeerd. Ik heb mijn ondergoed eerst uitgedaan en een nieuwe aangetrokken. En had m’n vagina schoongeveegd met een handdoek voordat ik mezelf masturbeerde. Ik heb mijn handen niet aangeraakt. Ik weet nou niet of hij voorvocht verloren had of niet. Maar hij kwam niet klaar.

Ik hoor deze week ongesteld te zijn. En slik geen pillen of gebruik geen enige vorm van anti conceptie vorm. Ook heb ik geen MAP ingenomen.

Ben ik nou zwanger?

8 reacties
    Reageren
    Anne

Ja je kan zwanger zijn.
    Nee hoor, zolang zijn penis niet in jou vagina geweest is hoef je je geen zorgen te maken šŸ˜‰

Reageren
    Anna

Maar ik heb mijn handen niet gewassen nadat ik zijn penis had aangeraakt? Ook zag ik een witte vlek rondon me clitoris in mijn ondergoed?

Reageren
    Sisibella

Komop!!! AUB!!!!

Reageren
    Anoniem

Nee, zo snel raak je niet zwanger, maar het lijkt me een goed plan als je je wat meer verdiept in seksuele voorlichting. Ik weet niet hoe oud je bent, kennelijk oud genoeg om met je vriendje te spelen, maar verder weet je nog van niets. Lees deze link maar eens door: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm

Reageren
    Sisibella

Bedankt voor het reageren,

Ik heb vandaag een morning after pil ingenomen voor de zekerheid. Bedankt voor je link. Zal het even doorlezen.

Reageren
    Marit

Hallo Sisibella,
    Je had geen MAP hoeven slikken, maar goed, je hebt het al gedaan. Houd je er rekening mee dat je cyclus nu beĆÆnvloed wordt?

Groetjes Marit

Reageren
Reageer op: Help!!!! Ben ik nou zwanger?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.