- Help!!!! Ben ik nou zwanger?!18 oktober 2012 om 20:14
Ik heb gister met me vriend gevreeƫn met kleding aan. Uiteindelijk gingen onze broeken half open en haalde hij zijn penis uit. Hij wreef het boven mijn clitoris (op mijn ondergoed van stretch, elastisch stof)en na ongeveer minuutje stopte hij omdat hij omdat het pijn deed bij hem.
Ik heb zijn penis aangeraakt zowel voor en na dat hij tegen me aan wreef. Na twee uurtjes heb ik mezelf gemasturbeerd. Ik heb mijn ondergoed eerst uitgedaan en een nieuwe aangetrokken. En had m’n vagina schoongeveegd met een handdoek voordat ik mezelf masturbeerde. Ik heb mijn handen niet aangeraakt. Ik weet nou niet of hij voorvocht verloren had of niet. Maar hij kwam niet klaar.
Ik hoor deze week ongesteld te zijn. En slik geen pillen of gebruik geen enige vorm van anti conceptie vorm. Ook heb ik geen MAP ingenomen.
Ben ik nou zwanger?
8 reactiesReagerenAnne18 oktober 2012 om 20:17Ja je kan zwanger zijn.
Reageren
Nee hoor, zolang zijn penis niet in jou vagina geweest is hoef je je geen zorgen te maken šAnna18 oktober 2012 om 20:20Maar ik heb mijn handen niet gewassen nadat ik zijn penis had aangeraakt? Ook zag ik een witte vlek rondon me clitoris in mijn ondergoed?
ReagerenSisibella18 oktober 2012 om 21:59Komop!!! AUB!!!!
ReagerenAnoniem19 oktober 2012 om 05:44Nee, zo snel raak je niet zwanger, maar het lijkt me een goed plan als je je wat meer verdiept in seksuele voorlichting. Ik weet niet hoe oud je bent, kennelijk oud genoeg om met je vriendje te spelen, maar verder weet je nog van niets. Lees deze link maar eens door: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
ReagerenSisibella19 oktober 2012 om 13:12Bedankt voor het reageren,
Ik heb vandaag een morning after pil ingenomen voor de zekerheid. Bedankt voor je link. Zal het even doorlezen.
ReagerenMarit19 oktober 2012 om 13:18Hallo Sisibella,
Je had geen MAP hoeven slikken, maar goed, je hebt het al gedaan. Houd je er rekening mee dat je cyclus nu beĆÆnvloed wordt?Groetjes Marit
ReagerenQuote19 oktober 2012 om 13:19Quote19 oktober 2012 om 13:20