Zoeken Vraag het forum

Help.. ben ik zwanger?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi,
    Ik ben 15 jaar en zit met een probleem.. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst seks gehad. Zonder condoom maar ik heb geen idee of hij in mij klaar kwam.. Ik slik wel gewoon braaf, goed elke dag de pil, maar heb heel veel zwangersschap symptomen (misselijk, gevoelige borsten, moe, hoofdpijn etc.). Ik moest gister ongesteld worden maar ben het nog niet. Is er een kansdat ik zwanger ben? Ik ben echt bang en lig er nachten van wakker ..

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Dat kun je echt nog niet zeggen nu, en het is ook te vroeg om zwangerschapsymptomen te hebben als je al zwanger zou zijn, dus denk niet dat je klachten daarmee samenhangen.

Houd wel altijd rekening dat de pil voor 99% procent beschermd en je 1% kans hebt op zwangerschap als je wel de pil slikt maar zonder condoom vrijt.

Reageren
    John (moderator)

Als je afgelopen Zaterdag seks hebt gehad kun je nu onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. De klachten die je hebt zijn van de onttrekkingsbloeding die onderweg is. En de stress die je hebt omdat je denkt zwanger te kunnen zijn. Een onttrekkingsbloeding hoeft niet altijd precies op dezelfde dag te komen. Ze kan best een keer wat later zijn.

Reageren
Reageer op: Help.. ben ik zwanger?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.