Zoeken Vraag het forum

niet ongesteld , negatieve test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • denise

goede nacht/ochtend.
    ik kan echt niet slapen , ik zit met een probleempje.
    ik heb onveilig seks met mijn vriend. natuurlijk wel aan de pil. in mijn stopweek ben ik niet ongesteld geworden.een paar dagen na dat ik eigenlijks ongesteld moest worden heb ik een test gedaan. daar kwam uit dat het negatief was. maar ik word de laatste tijd heel misselijk wakker, midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend rond een uur of vijf en komt het steeds terug op de dag. mijn onderbuik voelt ook erg hard aan. en heb enorm last van mijn tepels , dat ik zelfs me bh al afdoe als ik thuis ben en m’n rug doet soms verzelijke pijn. kan iemand alsjeblieft een antwoord geven ?

3 reacties
    Reageren
    venus

Dit heb ik ook precies hetzelfde gehad, bij mij kwam het door de stress. Het kan zo wel eens gebeuren dat je door veel stress een keertje overslaat, dit kan ook verklaren waarom je niet lekker bent. Je kan eventueel om het zeker te weten nog een test van een ander merk proberen, maar als je de pil iedere dag geslikt hebt rond een vast tijdstip, is de kans minimaal om zwanger te zijn.

Reageren
    Anoniem1
    denise

bedankt voor je reactie !. kan best zijn door stress, maar ik heb niks om met te stressen en te haasten voor dingen. en ook was ik best wel in de war met me pil, omdat k had doorgeslikt en niet meer wist welke dag k wel me pil had genomen en welke dag niet.maar ik heb een afspraak gemaakt by de huisarts en heeft me door verzwezen naar het ziekenhuis om bloed af te nemen

Reageren
Reageer op: niet ongesteld , negatieve test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.