Zoeken Vraag het forum

Zwanger worden of nog even wachten?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lizzie93

Hallo, Ik wil vragen om jullie mening,

Het zit zo, ik ben een 19 jarige meid en dol op kinderen. Ik heb een vaste vriend maar beide wonen we nog thuis. Mijn vriend heeft een vaste baan, ik moet nog een jaar naar school. Hiernaast heb ik nog een paard waarmee ik op dit moment veel mee bezig ben

Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ik niet oud aan kinderen wil beginnen. En nadat ik laatst een test heb gedaan bij twijfel (was negatief) ben ik nagaan denken over een kindje.
    (mijn vriend ook)

Bij elke baby die ik zie, denk ik over eigen kinderen na, het is een hele verantwoording. Veel mensen zeggen over mij dat ik een groot verantwoordings gevoel heb dus daar komt het niets tekort

Wat vinden jullie? is er plaats voor een kindje of nog even wachten?

Graag een eerlijk antwoord!

Groetjes

7 reacties
    Reageren
    Lizzie93

Niemand die wil reageren?

Reageren
    Marieke

Je vraagt of er plaats is voor een kindje?
    Dat is toch iets dat je bespreekt met je vriend en familie?

Dit is wat wij weten: je gaat nog naar school,jullie wonen nog bij je ouders, je hebt een paard en je vriend heeft een baan
    Op basis van deze gegevens zeg ik: nog niet aan kinderen beginnen.

Reageren
    Lizzie93

Dat bespreken vind ik een lastig punt. Mijn ouders zijn nog erg beschermend,

Ik heb een bijbaan, en zodra ik zwanger ben wil ik t liefst natuurlijk in een huisje, dan huur voor tijdelijk. ik voel gewoon dat we er klaar voor zijn, mijn vriend durft het niet toe te geven maar zegt ook vaak van het is toch leuk zoon kleine, en het is echt van ons samen!

Ik blijf het lastig vinden!

Reageren
    Maantje

Wat ik persoonlijk vind is is dat je zelf wel weet wanneer je er klaar voor bent. Als jij zegt dat jullie er klaar voor zijn dan zijn jullie er klaar voor. Ik zelf was zwanger op mn 19e en mn zoontje kwam erg onverwacht, maar we houden zielsveel van hem, en we hebben geen moment spijt van hem.

Reageren
    peter

als jullie denken dat je er klaar voor ben wat houd jullie tegen het is wel een hele verantwording kinderen je heb dan weinig tijd voor andere dingen mijn vriendin was 20 jr toen we aan kinderen begonnen ja de buiten wereld vond het te vroeg maar je moet doen waar je je zelf goed bij voeld

Reageren
    Anoniem1
    Yana

hey, de situatie is heel bekend voor mij 19 jaar en kriebels heb ik dus gepost…

tgho zie he ik zit in dezelfde situatie alleen werk ik en zit men vriend nog op school en wij zijn eruit wat we gaan doen, tenslotte de mensen die hierop zitten zijn niet de mensen die je gaan helpen met dat kind!
    jij en je vriend doen dat, dus wat hebben de mensen hier te zeggen over jouw toekomst? jouw kind en vooral jouw geluk?

praat me u vriend hij is de enige die er net zoals jij volledig achter moet staan

Reageren
Reageer op: Zwanger worden of nog even wachten?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.