Ik slik de pil. Maar heb sinds twee weken heel erg last van buikpijn, misselijk s ochtend. En me buik lijkt dikker te worden Maar ik heb geen idee gehad.
Tja, als je de pil niet neemt zoals het hoort, moet je vooral geen onbeschermde seks hebben. Dan raak je sneller zwanger dan je denkt. Ga maar eens met de klachten naar de huisarts.
als je met je vriend beetje speelt hij je aanraakt met zn geslacht op je onderbroek maar sperma op zit en dat op je ondergoed komt maar nooit seks hebt gehad kan je dn zwanger raken? Want heb na dat beetje buikpijn
ja dat hebbik dus ook ik moest vorige week ongesteld zijn maar het komt niet ik weet zeler dat ik geen dingen heb gedaan we hebben de dokter al gebeld maar die zei dat ik er te veela an denk maar dat doe je toch vanzelf maar ik hoop dat het binnekort komt want ik heb wel een beetje een harde buik wie kan me helpen
Hee,
Ik heb laatst Sex gehad met een condoom maar ik zou nu al 3 weken ongesteld moeten zijn en ben het tot de dag van nu nog niet en ben al een hele tijd ongesteld al ruim 4 jaar kan ik zwanger zijn.?