- anniekeestermans27 februari 2011 om 19:14
[b]Ik ben afgelopen juli (2010) gestopt met de pil. Mijn man en ik zouden heel graag een kindje willen. Ik had meteen een goede cyclus, ook vrij regelmatig. De ene keer 4 weken, de andere keer 5 weken. Best netjes dacht ik zelf. Nu is alleen mijn laatste menstruatie (ongeveer) een week voor kerst geweest, daarna niet meer. Nu al 3 keer een test gedaan maar die is steeds negatief. Maar ook geen menstruatie.
Ik ben bij de huisarts geweest, maar hij zegt dat dit mogelijk is. Het wil niet zeggen dat ik niet vruchtbaar ben, maar ik kan alleen mijn vruchtbare periode bepalen. Als ik juni dit jaar nog niet zwanger ben moet ik terug komen voor een bloedonderzoek.
Nu wil ik dus een ovulatietest doen en heb deze ook gehaald, maar deze moet ik op de 10e of 11e dag van mijn cyclus beginnen. Hoe bepaal ik dit dan? Kan ik nu geen ovulatietest doen?? Hopelijk kan iemand me helpen. Ik (wij) willen zooooooo graag een babytje….
[/b]1 reactieReagerenzwangerenvragen.nl27 februari 2011 om 19:51Je kunt nu zeker wel beginnen met ovulatietesten.
Reageren