Zoeken Vraag het forum

vraagje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Even wat back up info nodig…

Vorige maand met de pil gestopt vervolgens na 33 dagen gewoon menstruatie gehad van 6 dagen met als laatste dag afgelopen vrijdag( klein beetje) verder het hele weekend eigenlijk geslachtgemeenschap gehad ( zonder condoom) vrijdag zaterdag en zondag wel de pil geslikt maar maandag en dinsdag vergeten te slikken nu vraag ik me af of het mogelijk is dat er een zwangerschap kan plaatsvinden want de eisprong zal dan toch eigenlijk veel later moeten plaatsvinden of treed die op na het vergeten van de pil? tis ook lastig soms hoor die pillen haha

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

De pil beschermt niet als je de pil pas zo kort weer slikt. Er is een kans dat je zwanger bent. Of er een eisprong is geweest is onzeker, omdat de bloeding geen menstruatie geweest hoeft te zijn. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo onverstandig kunt zijn. Dit mag toch als bekend worden verondersteld als je anticonceptie gebruikt?!

Reageren
Reageer op: vraagje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.