- Aaltje18 april 2010 om 04:52
He hoi ben op 31 maart ongesteld geworden en was vrij normale ongesteldheid. Nu kreeg ik afgelopen vrijdag in een keer een giga last van ongesteldheidsbuikpijn. Heb nu nog dat als ik nies of hoest ik die pijn weer voel!! Heb ook sinds aantal dagen last van pijn onder in mijn rug! Dit kan nu toch niet al duiden op een zwangerschap???
5 reactiesReagerenbrenda A18 april 2010 om 18:39nee.
Reageren
misschien een blaasontsteking?
groetjes, BrendaKees18 april 2010 om 19:56Het is helaas niet mogelijk op basis van enkele regels tekst een medische diagnose te stellen.
Als je giga-pijn hebt, dus acute medische problemen hebt, moet je naar de huisarts gaan.
De huisarts kent je, kan medisch onderzoek doen en kan dus een diagnose stellen zodat je werkelijk gerust gesteld kunt worden.
Als je het mij vraagt, is de optie van een zwangerschap wel degelijk mogelijk omdat jouw ‘menstruatie’ helemaal geen menstruele bloeding hoeft te zijn.
Daarom, als je zekerheid wilt, ga naar de huisarts.
Wat Brenda zegt is onjuist.
ReagerenMaaike18 april 2010 om 20:27Ik vind de optie van Brenda ook erg voor de hand liggen maar ze kan niet zeggen dat het niet mogelijk is dat je wel zwanger bent. Dat kan ze niet weten zonder dat dit door een arts is vastgesteld. Ik denk dat ze bedoelt dat de kans op een zwangerschap klein is, en dan heeft ze wel gelijk, dat is niet erg logisch maar het kan dus wel degelijk. En als je zwanger bent, dien je maatregelen te treffen, zoals bijvoorbeeld foliumzuur slikken dus ik zou jouw zorg uiterst serieus nemen en naar de huisarts gaan.
Reagerenbrenda A19 april 2010 om 06:51ik zeg niet dat ze niet zwanger kan zijn, maar ik zeg dat de klachten waarschijnlijk door iets anders worden veroorzaakt.
Reageren
als ze 31 maart een menstruatie heeft gehad is het wat vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, dat bedoel ik.
even urine inleveren voor controle blaasontsteking lijkt mij de eerste optie.
dus zeker even contact met de huisarts opnemen.
weet niet hoe de cyclus altijd verloopt, maar je kan op de dag dat de vlg menstruatie wordt verwacht testen voor een zwangerschap.
groetjes, BrendaInez19 april 2010 om 09:21Ja, ben het eens met Brenda.
Reageren