Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rosanne

Hoi allemaal,
    Misschien is het een rare vraag en kan het helemaal niet,
    Ik heb 4 weken geleden met mijn vriend onveilige seks gehad, (wat ongeveer 2 weken na de ongesteldheid was) ik heb geen anti conceptie omdat ik die niet mag gebruiken.. Ik ben nu wel ongesteld, maar heel licht en t is niet zo als normaal, heb erg last van misselijkheid smorgens, Savonds en als ik ‘vieze’ dingen ruik.. Ook erg last van een rare buikpijn, erg moe elke dag en soms erge stemmingswisselingen..
    Mijn borsten doen erg zeer en zijn ook wat groter geworden heb ook veel last van hoofdpijn, duizelig en flauwvallen, heel veel honger telkens als k heb gegeten zit ik maar 10 min vol en daarna heb ik weer honger maar allemaal zin in lekkere dingen.. Ben inmiddels ook al 4 kilo aangekomen en mijn buik is harder dan normaal en maakt laatste tijd ook vaak erg harde geluiden.. Zou t kunnen zijn dat ik zwanger ben of ia dit onmogelijk omdat ik ‘ongesteld’ ben?

Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.