- Laura25 mei 2026 om 23:32
Het is begonnen met mijn rechterborst en een stukje eronder en op mijn rug ter hoogte van mijn rechterborst. Dit begon met doof gevoel en tintelingen, als ik jeuk had ging het niet weg want ik voelde niet dat ik krapte. Dit was de week voor Pasen en hiervoor ben ik op goede vrijdag toch langs de dokter gegaan. Dokter adviseerde naar een fysio te gaan omdat ik vereerd adem haal. Dit is door drukte en sleutels van het nieuwe huis nog niet op korte termijn gebeurd. Op een gegeven moment ( 13 april ) ging ik verhuizen en kreeg ik meer rugpijn en nekpijn dan normaal ( loop vanaf 2 jaar geleden na mijn val van de trap nog steeds bij de manueel therapeut hiervoor ). 2 weken geleden straalde ineens dit gevoel helemaal uit naar mijn rechter kant tot aan mijn tenen ( voor en achterkant ) en precies tot aan de middellijn van mijn navel. Ik zakte vaak door mijn knie heen en verloor vaker mijn evenwicht. Met de dagen werd het tintelen in mijn been en voet erger en ging ik met de dag slechter lopen. 8 mei naar de huisarts gegaan en die zei letterlijk ik weet het niet. Met spoed door verwezen naar neuroloog waar ik maandag 11 mei terecht kom. Die wist het ook niet goed, maar denkt dat er een beschadiging of infectie zit in een 4e ruggenwervel. Moest met spoed een MRI, maar dat was nog een uitdaging ( uiteindelijk zelf rond gebeld waardoor ik nu EINDELIJK 29 mei er al onder kan 🙏🏼 ). De pijn in mijn been werd erger ( denk aan strakheid kuit, pijnsteken in knie en lies/heup ) en in mijn voet de tintelingen erger dat ik op een gegeven moment me tenen niet meer kon bewegen en dit heel koud was. Toen moest ik langs de huisarts ( 13 mei ) om mijn slagaders te laten checken in mijn voet en die waren goed. Sinds dien heb ik tramadol gekregen en dit werkt wel, ik kan wat beter lopen dan normaal, maar sinds 20 mei af en toe heel veel pijn vanuit mijn rechterbil naar me been toe en heel veel tintelingen.
Iemand die dit herkent en weet wat dit kan zijn?