- roestie6 januari 2010 om 21:25
HELP vind het zo moeilijk.
Ik wil heel graag een tweede kindje, maar mijn man wil niet.
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een herseninfarct gehad en bekkeninstabiliteit. Ik weet dat het niet makkelijk is om dan nog voor een tweede te gaan.
Maar we hebben van alle artsen groen licht om dat wel te doen.
Ik vind het zo moeilijk, vooral omdat in onze omgeving heel veel baby’s geboren worden.Ben vaak erg verdrietig hierom. Misschien egoistisch dat ik het heel graag wil, omdat ik al een mooi lekker zoontje heb. Maar mijn wens is heel sterk..
Weet niet wat ik nu moet doen
5 reactiesReagerenAnoniem6 januari 2010 om 23:46Zonnetje7 januari 2010 om 09:48Hallo Roestie,
Heel lullig misschien… maar als je man het echt niet wilt, dan denk ik dat je óf je erbij neer moet leggen (hoe moeilijk ook) óf als de kinderwens groter is dan je liefde voor hem een andere keuze maken…
Wel heftig hoor, wat je tijdens je 1e zwangerschap hebt meegemaakt. Ik zou het niet meer aandurven…
Reagerenroestie7 januari 2010 om 14:46hoi zonnetje,
Tja ik heb er heel lang over na gedacht. En mijn zoontje is nu bijna 4 en ik ben er gewoon echt aan toe. Zelf ben ik enigs kind dus dan wete je hoe dat is. Maar ja het blijft gewoon erg lastig wat je moet doen.
Hij is bang voor wat er gaat gebeuren. Maar ik zei ook al tegen hem en ook mijn neuroloog “het enige waar je zeker van bent in je leven is dat je dood gaat en verder weet je niet wat er gaat gebeuren”
Ik heb medicijnen waarmee ik net zoveel kans heb al jij of me buurvrouw dus ja…Maar het blijft gewoon heel erg moeilijk……
ReagerenZonnetje7 januari 2010 om 15:40Tsja, dat maakt het misschien voor jou makkelijker om te gaan voor een 2e kindjes, maar als je man het niet wil… dan is er toch een probleem (zo zie ik het in ieder geval).
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Sterkte in ieder geval.
Reagerenroestie7 januari 2010 om 20:22Tja het blijft lastig dat je toch een man nodig heb om een kind te krijgen he haha.
Maar ja ik hoop dat we er wel uitgaan komen.Thnx voor de reacties
Reageren