- lv23 december 2009 om 02:49
hallo,
20 november was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, daarvoor 30okt dus beetje korte cyclus van 21/22 dagen daarna onveilig sex gehad in mijn vruchtbare periode. 3 dagen later licht roze bloedverlies bij het afvegen. dit duurde ong 5/6 dagen als mijn cyclus weer 22 dagen zou zijn zou ik 10 dec ongesteld moeten worden, als het normaal zou zijn 18 dec. dus ben ik nu al 5 dagen over tijd bij een normale cyclus, de 19e heb ik een test gedaan die was negatief. voor de rest ben ik alleen soms misselijk
wie heeft hier ervaring mee?
groetjes
2 reactiesReagerenAnoniem23 december 2009 om 03:00Meer vragen en antwoorden over een innestelingsbloeding:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=innestelingsbloeding&sa=Zoeken#1002Zonnetje23 december 2009 om 08:26In het forum “zwanger worden” heeft iemand 5 topics omhoog gezet met daarin vragen en ervaringen over innestellingsbloedingen.
Zoals ik het nu lees, kan het heel goed zijn dat je zwanger bent, maar op papier blijft het altijd gissen he.
Innestelbloed is lichtroze en vaak wat slijmerig. Soms komt er een beetje oud bloed (donkerbruin) mee. De innestelingsbloeding is meestal maar kort; eenmalig, of een paar keer achter elkaar.Het kan zijn, als je zwanger bent, dat je nog niet voldoende HCG-hormoon hebt aangemaakt. Dan krijg je een negatieve test. Of als je teveel urine gebruikt slaan sommige, goedkopere testen ook negatief uit.
Ik zou nog een paar dagen afwachten; je cyclus is onregelmatig, dus het kan ook goed zijn dat je een langere cyclus hebt deze keer.
Succes!
Reageren