- Christel1 mei 2017 om 11:13
Hallo allemaal,
Ik lees verschillende verhalen op internet maar niets komt tot nu toe overeen met het mijne. Hier komt het:
Ik heb de 15de seks gehad en zou de 21ste april ongesteld moeten worden als mijn cyclus zou kloppen maar ik ben heel vaak 1/2 weken te laat. Dit keer heb ik op 22 en 23 april een beetje bruin verlies gehad, minder als een inlegkruisje. Echter heb ik dit nog nooit gehad dus ben ik gaan opzoeken en kwam ik bij een innestelingsbloeding uit. Die dagen dat ik dat had was ik best misselijk en had ik erg last van maagzuur. Ook een beetje ongesteldheidskrampen en lichte rugpijn. De misselijkheid en de lichte rugpijn heb ik nog steeds in mate. Niet elk moment van de dag. Soms ook een raar gevoel in mijn buik, steekjes en het voelt enorm opgeblazen. De randen van mijn tepels zijn wat donkerder maar ik heb niet echt last van mijn borsten. Ik heb al enkele zwangerschapstesten gedaan omdat ik zo gek word van de onduidelijkheid, maar tot nu toe geven ze negatief aan. Ik zie wel een super licht streepje maar ik vertrouw het nog niet echt, ik moet dan echt gaan zoeken en in het licht houden ed. Dan denk ik dat ik het me inbeeld. Ik weet dat het mss niet verstandig is en geld weggegooid om veel te testen maar de onzekerheid is zo groot. Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer ik eigenlijk zou kunnen testen als je weet dat ik de 15de seks heb gehad. Ik heb trouwens ook ovulatie testen gebruikt en die waren 4dagen evendonker rond de dag dat ik seks heb gehad. Heeft iemand ook zo een verhaal die me een beetje uit deze onzekerheid kan halen. Negatief of positief. Dank jullie wel alvast om mijn verhaal te willen lezen !2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2017 om 11:26Testen kan 2 – 2,5 week na de onbeschermde seks. Â Het kan zijn dat je net iets te vroeg was met testen. Dus ik zou dan over enkele dagen opnieuw testen.
Het bruinverlies lijkt niet meteen op een innestelingsbloeding. Zwangerschapssymptomen kun je in ieder geval nog niet hebben. Â Dat is veel te vroeg. Â Het is lastig als je onregelmatige menstruaties hebt…
ReagerenChristel1 mei 2017 om 22:15Bedankt dat je de tijd hebt genomen mij te antwoorden, dat waardeer ik.
Die onregelmatige cyclus is zeker lastig..
Ik loop gelukkig al bij de gynaecoloog en heb een afspraak voor donderdag. Dan zal ik het weten!
Even afwachten dus..
Fijne avond!
Reageren