- Keet2 oktober 2017 om 16:03
Hallo allemaal,
Ik neem mijn laatste pil altijd in op donderdag, word zondag ongesteld en neem vrijdag mijn pil weer in.
Vorige maand heb ik in mijn stopweek, nog voor mijn menstruatie, een MAP ingenomen omdat ik die maand de pil 1x was vergeten in te nemen. Ik werd toen op donderdag ongesteld en begon de dag erna met een nieuwe strip. Ik snap dat mijn menstruatie later kwam door de MAP. Nu is het precies een maand later en zit dus weer in mijn stopweek. Vorige week, 6 dagen voor mijn stopweek, had ik een bloeding die maar 1 dag duurde, kleur van bloed was heel licht rood/roze en niet klonterig. Hierbij had ik wel buikkrampen en voelde ik me wel echt ongesteld. Heb toen ongeveer 3 dagen voor mijn stopweek een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Ik voel me verder heel normaal, geen andere rare symptomen. Het is nu maandag en ben nog niet ongesteld geworden. Ik maak me hier zorgen over omdat ik het altijd op zondag werd en nu sinds ik seks heb gehad het ineens niet meer is…
Mijn vraag is, is die korte bloeding een innestelingsbloeding geweest? De kans op zwangerschap is voor mijn gevoel zo laag, ik slik namelijk gewoon de pil (deze maand elke dag netjes geslikt), heb een MAP gebruikt, de test was negatief en hij is nooit in mij gekomen. Moet ik mij zorgen maken?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2017 om 18:19Een zwangerschap is toch wel zeer onwaarschijnlijk. Je menstruatie kan best wel eens een keer later komen dan je gewend bent.
Reageren