Zoeken Vraag het forum

innestelingsbloeding?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Keet

Hallo allemaal,

Ik neem mijn laatste pil altijd in op donderdag, word zondag ongesteld en neem vrijdag mijn pil weer in.

Vorige maand heb ik in mijn stopweek, nog voor mijn menstruatie, een MAP ingenomen omdat ik die maand de pil 1x was vergeten in te nemen. Ik werd toen op donderdag ongesteld en begon de dag erna met een nieuwe strip. Ik snap dat mijn menstruatie later kwam door de MAP. Nu is het precies een maand later en zit dus weer in mijn stopweek. Vorige week, 6 dagen voor mijn stopweek, had ik een bloeding die maar 1 dag duurde, kleur van bloed was heel licht rood/roze en niet klonterig. Hierbij had ik wel buikkrampen en voelde ik me wel echt ongesteld. Heb toen ongeveer 3 dagen voor mijn stopweek een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Ik voel me verder heel normaal, geen andere rare symptomen. Het is nu maandag en ben nog niet ongesteld geworden. Ik maak me hier zorgen over omdat ik het altijd op zondag werd en nu sinds ik seks heb gehad het ineens niet meer is…

Mijn vraag is, is die korte bloeding een innestelingsbloeding geweest? De kans op zwangerschap is voor mijn gevoel zo laag, ik slik namelijk gewoon de pil (deze maand elke dag netjes geslikt), heb een MAP gebruikt, de test was negatief en hij is nooit in mij gekomen. Moet ik mij zorgen maken?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap is toch wel zeer onwaarschijnlijk. Je menstruatie kan best wel eens een keer later komen dan je gewend bent.

Reageren
Reageer op: innestelingsbloeding?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.