Wel of niet zwanger?

Online ZorgZus

Hallo Allemaal,

Ik heb op 20augustus voor het eerst gevreeen met mijn vriend zonder condoom. Op 10augustus begon mijn menstruatie dus ik zou ongeveer rond de 24ste mijn ovulatie hebben gehad (ik heb een hele regelmatige cyclus van ongv. 30dagen). Normaal gesproken voel ik die dus wel met behoorlijk wat zeurende buikkramp en ik verlies ook altijd van dat slijm wat ik er echt uit kan trekken. Ik heb wel veel eiwit achtige slijm gehad in mijn slipje. Ook heb ik heb 1,5 jaar geen sex gehad en ik heb nu ongeveer een relatie van een half jaar. Mijn vriend is ver voor dat hij klaar kwam uit mij gegaan maar een paar uur daarna, hij heeft zich nog gewassen, hebben we weer sex gehad maar is toen niet klaar gekomen. Ik weet heel goed dat dit een hele onveilige manier is om te vrijen maar ik vroeg me af wat jullie er van denken aangezien ik nog zo'n 2 weken moet wachten tot ik ongesteld moet worden en ik knetter gek word van het ben ik het wel niet wel niet. Verder heb ik ook niet echt symptomen ik ben af een toe een beetje misselijk met vlagen maar dat kan ook aan mijn verbeelding liggen.

Groetjes,
    een stress kipje ๐Ÿ˜‰

Reageer

je kunt nog geen symptomen hebben en je kunt pas testen als je overtijd bent.
    als je niet zwanger wil worden stress kipje, zul je het toch anders moeten aanpakken, want "voor het zingen de kerk uit" is een onveilige methode, in het voorvocht kan zich ook sperma bevinden.
    vrij dus in het vervolg veilig, scheel een hoop stress.
    groetjes, Brenda

Reageer
Reageer op: Wel of niet zwanger?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief