Zoeken Vraag het forum

wel of niet zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sonja

hallo

8 januari had mijn menstruatie moeten beginnen.
    omdat het een aantal keer mis is gegaan durfde ik niet goed meteen een test te doen.
    ik heb toen 11 januari een positive test gehad wel was het streepje erg licht!
    de 13de kreeg ik eind van de middag bloedverlies.
    dit was veel minder dan een normale menstruatie en stopte donderdag avond. de 2 dagen erna had ik af en toe een heel klein beetje bloed.
    (in december had ik ook een korte onderbroken menstruatie)
    ik heb wel nog steeds klachten als misselijk, gevoelige borsten en mijn buik groeit (klinkt raar zo vroeg maar in de zwangerschap van mijn dochtertje kreeg ik ook heel snel een dikke buik.
    gisteravond hele hevige buikpijn rechtsonder in.
    vanmorgen andere test gedaan (ander merk) die was negatief, naar de huisarts geweest vanmiddag. heb geen blaasontsteking en met mijn darmen is ook niets mis.
    hij sluit het niet uit dat ik toch nog zwanger ben maar wil nog 2 weken afwachten voor hij mij doorstuurd naar de gyn.

is er iemand die hier ervaring mee heeft?

1 reactie
    Reageren
    Ellen

Het forum staat hier bol van dit soort onzekere situaties. Heel erg lastig maar als je geduldig bent en als er onzekere symptomen optreden, neem dan gewoon even contact op met de assistente. Jezelf onder controle houden en de focus richten op de normale dingen is nu een hele goede houding.

Reageren
Reageer op: wel of niet zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.