- Fer17 oktober 2022 om 13:24
Hoi, is er een kans dat mijn vriendin zwanger is als ik in haar ben klaargekomen met condoom maar ik ben 20 seconden in haar gebleven en mijn penis is toen een beetje slap geworden. Het condoom was niet gescheurd. Wel gebruikte ik een condoom met glijmiddel en die had (ja echt stom) verkeerd omgedaan, dus binnenstebuiten.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2022 om 16:43Nee zo raakt ze niet zwanger
ReagerenFer17 oktober 2022 om 20:36Toen ik mijn penis uit haar haalde zag ik wel een beetje vocht aan de onderkant van mijn penis. Ik weet niet of het nu vagina vocht, sperma of glijmiddel was.
Maar volgens u is de kans op zwangerschap dus klein?
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2022 om 21:06Ja hoor
ReagerenFer17 oktober 2022 om 21:17Top. Dank u wel.
ReagerenFer18 oktober 2022 om 13:38Sorry mag ik nog 1 vraag stellen?
Zie je helemaal geen risico dat ik slap ben geworden in haar en dat ik daarna wat nattigheid voelde bij de opening van het condoom.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik op mijn rug ging liggen en na een minuut nattigheid voelde. Het was overigens een condoom met glijmiddel.
Sorry, ik ben echt ongerust vandaar dat ik een beetje doorvraag.
Dus nog 1 x alles op een rijtje;
– zij lag op haar buik. Ik zat in haar (niet heel diep) , maar ik was niet 100 hard. Vervolgens toch klaargekomen en ik voelde me slap worden en ik ben nog heel even in haar gebleven.
-Daarna eruit gehaald het condoom zat er nog omheen maar niet strak.
-Vervolgens even liggen en na 1 minuut voelde ik uiteinde van mijn penis en ik voelde nattigheid.
-Het condoom was door glijmiddel best vettig. Maar dit was minder vettig en meer vochtig. Condoom gecontroleerd was niet gescheurd en er zat sperma in.Blijf je bij je eerdere beoordeling dat er geen kans is op zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2022 om 18:50Ik zie niet meteen een risico. De vochtigheid kan vaginaal vocht icm glijmiddel zijn.
Reageren
Ze kan natuurlijk een MAP gebruiken lom helemaal zeker te zijn.
En voor jou:
Als je een condoom gebruikt en je penis wordt slap tijdens de seks, is het wel verstandig om meteen te stoppen. Het zou namelijk kunnen gebeuren dat de condoom er helemaal vanaf rolt