Zoeken Vraag het forum

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Oke, een lang bericht maar help me aub!
    Ik was van 30 december 2018 tot 4 januari 2019 ongesteld. 4 januari had ik onveilig seks ZONDER klaarkomen. Had de morning after pil gehaald. 5 januari weer onveilig seks ZONDER klaarkomen en weer de morning after pil gehaald. Heb dus 2x achter elkaar de map gebruikt. Hierdoor is me lichaam in de war geraakt en werd ik na een week opnieuw ongesteld (11-01-19). Dit duurde tot 16-01-19. Daarna heb ik eergisteren dus 20-01-19 weer onveilig seks gehad ZONDER klaarkomen. Ik gebruik een menstruatie app en die app zei tegen me dat het me eerste dag van vruchtbaarheid is. Maar de app weet niet dat ik de map heb gebruikt dus me lichaam in de war is. Dus weet niet zeker of het echt me vruchtbaarheidsperiode is/was. Nu is me vraag: heb ik kans op zwangerschap? En ja ik ga direct met de pil beginnen zodra ik me menstruatie heb!!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet erg verstandig bezig om iedere keer onbeschermde seks te hebben…en dan telkens de MAP te gebruiken…
    Je zou zwanger kunnen raken als er sperma in je vagina terecht is gekomen

Reageren

Hij is niet klaargekomen in mij.. daarom dus dat ik het vraag

Reageren
Reageer op: Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.