- Spetter9 september 2018 om 00:26
Mijn man en ik hebben seks gehad, met condoom. Sinds begin dit jaar ben ik gestopt met mijn pil ivm eventueel op later moment kinderwens en hormonale schommelingen en uitproberen wat het zonder pil doet. Vandaar gebruik condoom.
Nu is het dus dat ná het klaarkomen ik van zijn schoot af ging en het condoom bleef in me zitten en door de snelheid spetterde dus onder andere m’n vagina nat met sperma. Het zat er echt helemaal onder zeg maar….
is nog niet eerder gebeurd en heb geen idee of er nu kans is dat ik zwanger raak?Het is meer dan welkom, maar had misschien toch liever ergens met de volle 100% ervoor gegaan haha. Is er een kans, of is het uitgesloten?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 01:29Zo zou er sperma in je vagina terecht gekomen kunnen zijn en zou je zwanger kunnen raken
ReagerenCatootje10 september 2018 om 16:57Voor de kans op zwangerschap zou je ook moeten kijken naar het moment in je cyclus. En heb je een normale cyclus? De pil bevordert, doordat het oestrogeendominantie bevordert, hormonale schommelingen, wat zich niet zomaar vanzelf herstelt. Zou je moeten bijsturen met natuurlijke middelen.
Reageren