- Anoniem5 juli 2018 om 21:50
Ik en mijn vriend hebben sex zonder condoom en hy komt in me klaar. 21 mei hebben ik en mn vriend seks gehad onveilig en is hy klaar gekomen in me. Sindsdien hebben we het vaker gdn. Ik heb een test gedaan die was negatief 15/06 ben ik ongesteld geweest tt 21/06 na mijn ongesteldheid heb ik seks gehad met myn vriend onveilig en volgens een app waren dat de ovulatiedag en vruchtsbaarheidsdagen.. sindsdien hebben we vaker seks gehad. Vandaag 05/07 heb ik opnieuw de test gedaan om 21u en die was negatief… 12/07 zou ik ongedteld moeten zijn. Hoe komt het dat de testen negatief waren? Wrm ben ik nog niet zwanger geraakt?…
3 reactiesReagerenAnoniem5 juli 2018 om 21:52Ano8 juli 2018 om 18:40De kans dat je zwanger raakt is per maand maar iets van 20%. Als je na een jaar nog niet zwanger bent, wordt het tijd om naar de huisarts te gaan. Na een half jaar is ongeveer 60% van de stellen zwanger.
ReagerenAnoniem13 juli 2018 om 03:02ik had gisteren ongesteld moeten zijn maar ik ben 1 dag overtijd! Zou ik zwanger kunnen zijn??
Reageren