- Anoniem31 januari 2019 om 14:41
Hallo,
ik heb paar dagen terug seks gehad met mijn vriend. We hadden een anticonceptiemiddel gebruikt namelijk: de condoom. 1 dag na onze geslachtsgemeenschap begon ik krampen te krijgen in mijn onderbuik(zoals maandstonden maar dit is minder pijnlijk). Ik dacht dat het mijn ovulatie was maar ik vrees een beetje daarvoor. Omdat ik deze gevoel voortdurend heb, heb ik een noodpil gebruikt(na de 4de dag van onze geslachtsgemeenschap). Ik heb nu het gevoel dat ik  die noodpil voor niets heb gebruikt want ik blijf maar die krampen voelen.
Ik voel me nu ongemakkelijk want ik wil zeker en vast nog niet zwanger worden.
Stel dat ik zwanger ben, kan ik in week 1 al symptomen hebben van zwangerschap?
Ps. Toen ik seks had was ik in mijn vruchtbare periode.
Bedankt in ieder geval voor jullie antwoord…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 15:47Als de condoom niet gescheurd was, dan was de MAP onnodig. En afhankelijk van welke dat je gebruikt hebt ook nog eens zinloos. je kunt binnen 1 week na de seks onmogelijk zwangerschapssymptomen hebben
ReagerenAnoniem1 februari 2019 om 16:06Hallo,
Zoals u al weet heb ik 1 dag na onze geslachtsgemeenschap krampen gekregen.
Na het gebruik van de noodpil waren mijn krampen zo min als weg.
Maar ik heb zo juist ontdekt dat ik precies mijn menstruatie heb gekregen maar het is wel veel minder dan ervoor en het is 2 weken te vroeg gekomen.
Kan dit mijn menstruatie zijn die vroeg is gekomen door de noodpil die ik nam?
Of kan het ook innestelingsbloeding zijn? Het is bruin van kleur en het is weinig. Die krampen zijn terug gekomen.
Het is nu ongeveer 1 week geleden dat ik geslachtsgemeenschap had(veilig met een condoom).
alvast bedankt.
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2019 om 23:54Dat zal een onttrekkingsbloeding zijn die door de MAP word veroorzaakt
Reageren