Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger ??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik denk dat ik zwanger ben maar test is negatief ik heb vorige week 4 dagen een lichte bloeding gehad maar heel licht en was bruin/roze van kleur en was 4 dagen eerder dan mijn menstruatie ik heb wel de symptomen van zwanger zijn vaak naar de wc eet veel meer en pijn onder in me buik is ook opgezet in de avond meer dan overdag en hoofdpijn met vlagen me borsten zijn gevoelig wel al 2 testen gedaan maar allebij negatief wie dit ook gehad wat denken jullie hoop wat van iemand te horen

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt eigenlijk nog helemaal geen zwangerschapssymptomen hebben…. Als je denkt toch zwanger te kunnen zijn en negatieve testen hebt ga dan naar de huisarts en vraag om een bloedtest

Reageren
    anoniem

Tandor.

Ik heb op 22-3 mijn eiersprong gehad en ook sex gehad heb vorige week maandag tot donderdag lichte bloeding gehad bruin/roze ik had donderdag mijn menstruatie moeten krijgen maar ik had geen bloeding meer en heb daarna 2 testen gedaan en alle 2 negatief waarom zou ik dan geen symptomen kunnen hebben

Reageren
    John (moderator)

Omdat het daar nog veel te vroeg voor is.

Reageren
    Catootje

Of je zwanger kan zijn weet ik niet. Weet wel dat bruine/roze afscheiding te maken kan hebben met een tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie omdat het oestrogeen dan relatief te hoog is ten opzichte van het progesteron. Op internet het nodige daar over te vinden, ook wat je er aan kan doen. Gebruik zelf natuurlijke progesteroncrème.

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger ??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.