Zoeken Vraag het forum

Is mijn vriendin zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frfc

Hallo weet iemand iets van een zwangersvhapstest af zo ja mooi

Mijn vriendin heeft de test (van de kruidvat gedaan)  en nu staat er bij op de buiskuiter of handleiding dat een streepje is niet zwanger en een kruisje is wel zwanger maar nu hebben we de test gedaan en hij geeft eerst een straapje aan (negatief)  en na een paar mijn zien we in 1 keer een straapje erbij komen en dat word een kruisje hoe kan dit en is ze zwanger ja of nee want het zorgde wel voor verwarring ?

2 reacties
    Reageren
    Frfc

Ze heeft trouwens inplanon dus zou nix kunnen gebeuren zou je denken maar als ze buikpijn heeft heeft ze een drukkend gevoel abij de onderbuik en alles wijst erop dat ze zwanger zou kunnen zijn maar hoe zit het met die test is ze zwanger ja of nee ? Alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

Alleen wat in de eerste paar minuten in het venstertje verschijnt is geldig.

Reageren
Reageer op: Is mijn vriendin zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.