- P.M7 januari 2018 om 23:22
Beste,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraal verwijderd i.v.m. kinderwens. Ik heb hem in de laatste dag van mijn menstruatie laten verwijderen maar ik heb sinds gisteren en vandaag bloedingen. Nu kan ik wel vinden op internet dat dit kan gebeuren, maar heel duidelijk kan ik het niet vinden. Als het goed is heb ik rond 13 januari mijn eisprong. Is er nog steeds een mogelijkheid tot zwanger worden deze maand? Of gooit deze bloeding roet in het eten? Ik ben heel benieuwd!
Groet
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2018 om 00:11Tijdens een bloeding kun je in principe niet zwanger raken. Maar je bent ook wel heel erg optimistisch om te denken dat wanneer je de spiraal laat verwijderen , je dan 7-8 dagen laten meteen zwanger zou raken.
ReagerenP.M8 januari 2018 om 09:33
ReagerenNou ja normaal gezien zou ik volgens mijn cyclus de 13e mijn eisprong hebben, meer dat idee. Ik ga er eigenlijk helemaal niet vanuit dat ik meteen zwanger raak :). Mijn vraag is alleen of dat het überhaupt nog mogelijk is omdat ik nu aan het bloeden ben. Zou ik dan nog steeds de 13e mijn eisprong hebben meer dat zo
John (moderator)
8 januari 2018 om 11:31Mogelijk is het wel. Maar zwanger raken door de bloeding heen is niet erg waarschijnlijk
Reageren