Zoeken Vraag het forum

Seks gehad maarrrr

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Cey

Ik heb al heel vaak seks gehad na mn menstruatie . Volgens de app is het mn 21e cyclus . Is er kans dat ik zwanger kan raken of ben . Ik moet nog even wachten maar onze gevoel zegt ook wel dat we helaas geen kinderen kunnen krijgen we willen het heel graag . Dit is onze 2e maand met proberen .

1e maand was mn menstruatie helemaal klote door de pil die ik oaar daagjes in nam en toch stopte . Maar volgens de handlezer bij mn schoonmoeder krijgt ze maar 1 klein kind en die is er al . We zijn zo onzeker ervan . Kan ik al testen ? Of wachten tot ik ongesteld word

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Volgens de app is het mn 21e cyclus    Wat bedoel je precies met 21ste cyclus?

Het is pas de tweede maand dat jullie dat proberen. Je zult toch echt een beetje geduld moeten hebben.

En ik vraag me af wat waarzeggers daarmee te maken hebben….wat een onzin

Reageren
    Cey

Vond ik ook . Ik geloof er niet in maar hij opeens wel omdat zn broer maar 1 kind heeft en de 2e miskraam was ..

Deze maand is mn 21 dag en nog 7 dagen te gaan voor mn ongesteldheid zo bedoel ik het

Ik wacht ook af maar zijn verdriet raakt mij en daarom wil ik hem toch kunnen blij maken en gelukkig zien en omdat ik het ook natuurlijk wil

Bedankt we wachten het af

Reageren
    John (moderator)

Op de 21ste dag van de cyclus ga niet meer zwanger raken…beetje laat

Lees ook eens:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html

Reageren
    Cey

Ik bedoel kan ik dan al testen haha want het is heel vaak gebeurd dat hij is klaargekomen in mij. Vlak na mn menstruatie en ongv mn vruchtbaarste dagen en na mn evolutie . Dus ik dacht na de seks kan je wel 2 weken wachten en dan testen

Volgende week dinsdag word ik dan ongesteld als niet gelukt is . Maar is het nog te vroeg om te testen zo bedoel ik heg

Reageren
    John (moderator)

Oke…  2 weken na de seks kun je een “vroege”  zwangerschapstest doen

Reageren
Reageer op: Seks gehad maarrrr
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.