- Cey8 mei 2017 om 19:52
Ik heb al heel vaak seks gehad na mn menstruatie . Volgens de app is het mn 21e cyclus . Is er kans dat ik zwanger kan raken of ben . Ik moet nog even wachten maar onze gevoel zegt ook wel dat we helaas geen kinderen kunnen krijgen we willen het heel graag . Dit is onze 2e maand met proberen .
1e maand was mn menstruatie helemaal klote door de pil die ik oaar daagjes in nam en toch stopte . Maar volgens de handlezer bij mn schoonmoeder krijgt ze maar 1 klein kind en die is er al . We zijn zo onzeker ervan . Kan ik al testen ? Of wachten tot ik ongesteld word
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 20:20Volgens de app is het mn 21e cyclus Wat bedoel je precies met 21ste cyclus?
Het is pas de tweede maand dat jullie dat proberen. Je zult toch echt een beetje geduld moeten hebben.
En ik vraag me af wat waarzeggers daarmee te maken hebben….wat een onzin
ReagerenCey8 mei 2017 om 22:10Vond ik ook . Ik geloof er niet in maar hij opeens wel omdat zn broer maar 1 kind heeft en de 2e miskraam was ..
Deze maand is mn 21 dag en nog 7 dagen te gaan voor mn ongesteldheid zo bedoel ik het
Ik wacht ook af maar zijn verdriet raakt mij en daarom wil ik hem toch kunnen blij maken en gelukkig zien en omdat ik het ook natuurlijk wil
Bedankt we wachten het af
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 22:32Op de 21ste dag van de cyclus ga niet meer zwanger raken…beetje laat
Lees ook eens:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html
ReagerenCey9 mei 2017 om 15:58Ik bedoel kan ik dan al testen haha want het is heel vaak gebeurd dat hij is klaargekomen in mij. Vlak na mn menstruatie en ongv mn vruchtbaarste dagen en na mn evolutie . Dus ik dacht na de seks kan je wel 2 weken wachten en dan testen
Volgende week dinsdag word ik dan ongesteld als niet gelukt is . Maar is het nog te vroeg om te testen zo bedoel ik heg
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2017 om 16:10Oke… 2 weken na de seks kun je een “vroege” zwangerschapstest doen
Reageren