- Gisela20 juli 2017 om 22:17
Ik had paar vragen..
Ik kwam laatst achter dat ik soa had en ben er voor geholpen
Maar al die tijd heb ik onveilig dus seks gehad en niet zwanger geraakt
Kan dat door de soa komen
En mn 2e vraag na mn menstruatie hooguit 3 dagen heb ik ook onveilig seks gehad maar toen had ik nog een soa wat ik dus niet wist
En daarna heb ik antibiotica gehad enzo maar ben nu 2 dagen overtijd..
Maar ik ben zo bang dat ik geen kind kan krijgen probeer het al 4 5 6 maanden maar lukt me niet ik blijf uiteindelijk mn menstruatie te krijgen
Maar ik heb ook ooit de pil gebruikt 1 weekje maar ben gaan stoppen omdat ik vreselijk ziek van werd
Dus dat was logisch dat mn menstruatie is veranderd maar dat is zo lang geleden 6 maanden alweer en nu is nog steeds niet normaal geworden
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2017 om 22:32Dat zal niet door de soa komen. Â Maar zwanger raken lukt soms ook niet zo 1-2-3… Â De timing is heel erg belangrijk.
Lees ook eens:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html
ReagerenCaat21 juli 2017 om 10:44Een Soa hebben en zwanger willen worden lijkt me sowieso geen juiste keuze. Ik neem aan dat je al een langere tijd ( jaren) een relatie hebt aangezien je kinderen wilt?
En dat is ook niet iets wat binnen maanden lukt.. Als je dat geduld er niet eens voor hebt hoe wil je dat dan met een baby gaan doen?
Reageren