- Anoniem15 augustus 2016 om 23:22
Hallo ik ben een meid van 20 jaar oud en hebbnu al meer dan 4 jaar last van vermoeidheid. Ik ben getest op bloedarmoede, pfeiffer en ben alweer gezond verklaard van mijn depressie die ik vijf a zes jaar geleden had. Mijn probleem is dat ik dus altijd moe ben. Ik slaap voldoende uren maar wordt niet uitgerust wakker. Ook heb ik het altijd koud en voel me futtloos. Daarnaast is mijn lichaamstemperatuur normaal maar voelt mijn lichaam aan als een kachel. Voor de rest krijg ik voldoende voedingsstoffen binnen. Ook heb ik er heel erg last van dat mijn lichaam helemaal uitgeput is maar mijn geest klaarwaker. Mijn lichaam geeft aan dat het rust wil ook al lig ik op de bank. Dan ga ik naar bed maar slapen wordt m dan niet omdat mijn geest klaarwakker is ondanks ik me helemaal uitgeput voel. Ik heb ook last van vaak dingen vergeten en nergens concentratie voor hebben. Ik wordt soms door deze sleur van vermoeidheid erg emotioneel. Weet iemand wat ik hier mee kan? Want ik ben een heel vrolijk en soms een beetje hyper meisje die zich nu erg futloos voelt en me er na inmiddels vier jaar last van heb niks mee kan. Herkend iemand dot ook?