Zoeken Vraag het forum

Veel moe slapen enz

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo mensen,

Ik ben ook al naar de huisarts geweest maar die is niet zo duidelijk…
    Ik ben sinds midden september ziek geweest een keelontstekking en veel moe. Ze dachten eerst dat ik de ziekte van pfijffer had maar dit bleek ik afgelopen jaar al te hebben gehad zonder dat ik er zelf wat van gemerkt heb.

Dus ik maar weer gewoon naar stage, school en werk. Ik had me werk al wat naar minder gedaan omdat ik me goed wil concentreren met met school en stage. Alleen vorige week dinsdag was ik dood op en had ik al verhoging maar toch 3 uurtjes geprobeerd op stage.

Sinds dien heb ik niet de puf om naar stage of school te gaan. Wel heb ik afgelopen zaterdag gewerkt toen me wat beter voelde maar ook dit ging moeizaam en me teamleider zei ook al dat ik er moe uit zag.

De klachten die ik dus op dit moment heb zijn: heel erg moe, veel slapen, af en toe gevoel dat me maag in brand staat, veel naar de wc ( ik ben vandaag in een uur tijd 3x naar de wc geweest ) ik moet altijd al veel plassen maar het lijkt nu wel erger te zijn.. vermoeide ogen ( ook als me bril op heb ), barstende koppijn van uit me nek en bijna altijd rond de 37,5 a 37,7 lichaamstempratuur al is ook soms gewoon 37,2 a 37 ( ik heb niet dat ik snel verhoging of koorts heb )

ik hoop dat zo een beetje een duidelijk beeld heb kunnen geven en dat iemand het misschien herkent.

Ps ik zit aan de pil…

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je lichaamstemperatuur is in ieder geval in orde. Daar is niets mis mee.
    Je zou toch last kunnen hebben van de ziekte van Pfeiffer. Een andere optie is, dat er een griep in aantocht is.

Reageren
    Anoniem

Ik ben net ziek geweest en me bloed zag er gezond uit. En dat dus de ziekte van pfijffer al heb gehad…

Vriendin van mij zegt je kan ook zwanger zijn alleen dit denk ik niet echt. Me moeder had het over chronische vermoeidheid

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je toch eerder nog last hebt van de ziekte van Pfeiffer en dan de nasleep van dat je ziek bent geweest.

Reageren
    Anoniem

Maar dan had mijn huisarts dit toch ook wel gezegd?
    En hoe kan ik nog last van pfeiffer hebben als ze in me bloed zien dat het over is?
    Maar duurt en na sleep van ziekte zo lang? Meestal ben ik na 3 weken goed ziek zijn wel weer fit.

En hoe zou kunnen dat ik heel vaak naar de wc moet dit zit niet in het ziekte beeld van pfeiffer voor zo ver ik weet. Maar het is wel heel erg irritant

En nog rara vraag misschien bent u een arts ( omdat u op veel dingen reageert ) Of iemand die gewoon heel veel verstand heeft van het mensgelijklichaam.

Reageren
    John (moderator)

Ik ben geen arts, maar medisch opgeleid en geschoold.

De ziekte van pfeiffer kun je vaker krijgen…daarnaast kan het echt maanden duren voordat je daar weer vanaf bent. In je bloed kunnen ze alleen zien dat ze er is geweest. Maar niet of je er ook al vanaf bent.

Het gevoel dat je maag in brand staat en je ontlasting kan te maken hebben met een geïrriteerd maagslijmvlies bijvoorbeeld.Maar als daar dan de hoofdpijn en de pijn in nel bij betrekt, lijkt het alleszins op een griep die in aantocht is.

Reageren
    Anoniem

Wellicht heb je een ijzertekort? Bij ijzertekort wordt je ook lusteloos en moe en heb je veel hoofdpijn. Heeft de huisarts daar ook iets over gezegd?

Wat je eens kunt proberen is appelstroop op je brood te eten een aantal dagen. Hier zit veel ijzer in. Kwaad kan het sowieso niet.

Reageren
    Anoniem

De huisarts zei dat als je zo naar me bloed kijkt ik een gezond persoon ben… Dus ook niks in me bloed gevonden..

Ik ben nog steeds snel moe en veel plassen. Ook heb ik links onder in me buik veel last en gevoel of ongesteld moet worden ofzo.. Ook lijkt het of ik “spierpijn” in me vagina heb, maar niet de hele tijd.

Ik heb morgen me laaste pil dus hopelijk donderdag ongesteld en die buikpijn enz weg…

Ook last van me borsten en andere eet lust soms meer if minder. Ook roken trekt me minder aan.

Maar ik besef ook dat dingen tussen me oren kan zitten.

Donderdag heledag school gehad en weze werken nu nog dood op van. Vrijdag bijna heledag geslapen en vandaag ook geen energie

Reageren
Reageer op: Veel moe slapen enz
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.