Zoeken Vraag het forum

Veel moe slapen enz

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo mensen,

Ik ben ook al naar de huisarts geweest maar die is niet zo duidelijk…
    Ik ben sinds midden september ziek geweest een keelontstekking en veel moe. Ze dachten eerst dat ik de ziekte van pfijffer had maar dit bleek ik afgelopen jaar al te hebben gehad zonder dat ik er zelf wat van gemerkt heb.

Dus ik maar weer gewoon naar stage, school en werk. Ik had me werk al wat naar minder gedaan omdat ik me goed wil concentreren met met school en stage. Alleen vorige week dinsdag was ik dood op en had ik al verhoging maar toch 3 uurtjes geprobeerd op stage.

Sinds dien heb ik niet de puf om naar stage of school te gaan. Wel heb ik afgelopen zaterdag gewerkt toen me wat beter voelde maar ook dit ging moeizaam en me teamleider zei ook al dat ik er moe uit zag.

De klachten die ik dus op dit moment heb zijn: heel erg moe, veel slapen, af en toe gevoel dat me maag in brand staat, veel naar de wc ( ik ben vandaag in een uur tijd 3x naar de wc geweest ) ik moet altijd al veel plassen maar het lijkt nu wel erger te zijn.. vermoeide ogen ( ook als me bril op heb ), barstende koppijn van uit me nek en bijna altijd rond de 37,5 a 37,7 lichaamstempratuur al is ook soms gewoon 37,2 a 37 ( ik heb niet dat ik snel verhoging of koorts heb )

ik hoop dat zo een beetje een duidelijk beeld heb kunnen geven en dat iemand het misschien herkent.

Ps ik zit aan de pil…

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je lichaamstemperatuur is in ieder geval in orde. Daar is niets mis mee.
    Je zou toch last kunnen hebben van de ziekte van Pfeiffer. Een andere optie is, dat er een griep in aantocht is.

Reageren
    Anoniem

Ik ben net ziek geweest en me bloed zag er gezond uit. En dat dus de ziekte van pfijffer al heb gehad…

Vriendin van mij zegt je kan ook zwanger zijn alleen dit denk ik niet echt. Me moeder had het over chronische vermoeidheid

Reageren
    John (moderator)