- Anoniem6 september 2015 om 22:10
Hey, ik wens even hulp in te roepen omdat ik ten inde raad ben. ik ben 34 jaar, verpleegkundige en moeder van 5 kinderen. Ik ben al zo vaak naar de huisarts geweest maar zonder resultaat dus hier even mijn symptomen, in de hoop een oplossing te vinden! ik heb namelijk zéér ernstig last van vermoeidheid, griep-achtig gevoel, koorts rillingen zonder echter koorts te maken, om de zoveel tijd lijkt mijn rechter knie ontstoken maar enkel binnenin voelbaar, mijn darmen liggen constant in de knoop van constipatie tot diarree en ik kan op 1 dag tot wel 4 verschillende soorten stoelgang hebben. ik slaap de hele nacht door en sta op alsof ik geen oog heb dicht gedaan, ’s middags kan ik onmogelijk zonder een middagdutje van gemakkelijk 1à2 uur en dan kan ik weer even verder. als ik even stil zit vb bij een film kijken dan heb ik als ik recht sta over heel mijn lichaam spierpijn eens weer wat in beweging gaat het beter maar is nooit echt weg, mijn nek doet de hele dag verschrikkelijk pijn rechts net boven mijn haargrens en als ik een actieve wandeling met mijn kinderen doe dan moet ik het achterna bekopen net alsof ik onvoorbereid de marathon gelopen heb. De eerste keer bij de huisarts in 2013 bleek mijn hemoglobine maar op 7 te staan door ernstig ijzergebrek, dat probleem is opgelost en de klachten blijven, daarna bleek mijn schildklier niet naar behoren te werken, medicatie gekregen en probleem blijft. soms heb ik periodes dat het beter gaat en maar na zo een periode van max 2 maand stort mijn lichaam opnieuw in, en gaat er nies meer. Volgende conclusie… depressie, volgens mij niet het geval daar ik actief probeer bezig te blijven voor mijn kinderen en niet bij de pakken blijf zitten, dit neemt niet weg dat ik me wel neerslachtig kan voelen omdat er zoveel aan me voorbij gaat omdat ik niet meer kan, maar om toch zeker te zijn begonnen met antidepressiva zonder resultaat en toch meer dan 6 maanden genomen! ik ben ten einde raad en heb het gev