Zoeken Vraag het forum

vermoeid, zwart voor de ogen, duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben 22 jaar werk en volg een opleiding in de werktuigbouwkunde in de avond uren. Nu komt mij dit steeds vaker voor dat ik rond 18.15 uur in de les zwarte vlekken voor de ogen krijg, duizelig, vermoeid of flauwval (wat nog niet is gebeurd gelukkig) en dat ik mezelf zowat moet slaan om wakker te blijven. Maar ook wanneer ik richting school rijd dan vallen me ogen nog net niet dicht. Dit gebeurd me nu al meerdere weken achter elkaar op die avonden. Maar nu ik dit typ op de pc thuis heb ik nergens last van. Met stappen of voetbal ook geen problemen. Ik weet er maar geen raad mee.

Niek

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zou het kunnen dat je te weinig hebt gegeten?

Reageren
    Anoniem

Nee zeker niet had net gegeten in de kantine maaltijd nasi kip kerrie en nog een broodje kroket

Reageren
    John (moderator)

Wat doe je overdag voordat je naar school gaat?

Reageren
    Anoniem

Ik ben lasser. Maandag en dinsdag werken tot 12 uur want smiddags school tot 19.15 en woensdag donderdag vrijdag gewoon acht uur werken

Reageren
    Anoniem

Stress misschien iets in die richting

Reageren
    John (moderator)

Stress of vermoeidheid zou kunnen. Mede omdat je er eigenlijk alleen maar last van hebt op de schooldagen

Reageren
    Anoniem

maar wat kan ik eraan doen ? vanmiddag/vanavond zal het wel weer gebeuren.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een goeie vraag, maar ik heb er helaas geen antwoord op.
    Drink je overdag wel genoeg?

Reageren
    Anoniem

Vanmiddag/avond bijna geen last van gehad. Wel raar dat het gister wel zo was en die weken ervoor. Maar overdag drink ik dacht ik wel genoeg. Even een opsomming: 7.30 koffie, 9.30 2xkop koffie, 12.00 soep of koffie, 14.30 2x koffie en dan bij toiletbezoek nog wel eens een slokje water zo af en toe. ’s Avonds thee, melk en jus.

Reageren
    Anoniem

Dat is dus niet genoeg…. en van zoveel koffie kun je ook beroerd raken.
    Je moet echt veel glazen drinken om aan je 2 liter van een dag te komen…
    Een normaal glas is vaak maar 150 ml, wat inhoudt dat je minimaal 13 glazen vocht per dag zou moeten drinken.

Reageren
    Anoniem

Oké neem morgen een fles water mee ook om te hervullen welterusten

Reageren
Reageer op: vermoeid, zwart voor de ogen, duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.