- meisjevan1619 januari 2011 om 19:38
Ik heb de laatste tijd behoorlijk vaak last van dat het zwart voor mijn ogen wordt. Met name nadat ik opsta. Ik weet dat dat best wel meer mensen dit hebben. Maar soms heb ik dagen dat ik elke keer dat ik opsta het zwart voor me ogen wordt en dat ik me ook heel slap voel, alsof ik elk moment door mijn benen zak ( want soms ook gebeurt)
Is hier iets tegen te doen?
6 reactiesReagerenbrenda A19 januari 2011 om 22:27altijd rustig overeind komen, het kan zijn dat je last hebt van een lage bloeddruk. kan ook met bloedarmoede te maken hebben.
Reageren
laat het even controleren.
groetjes, BrendaAnoniem20 januari 2011 om 19:48Als je dit nooit eerder hebt gehad, dan is het verstandig even naar de huisarts te gaan. Zeker als het langer duurt en je daarbij ook bleker ziet dan normaal. Valt het jouw ouders ook op dat je soms wat flauw bent en ben je vaker moe dan normaal? Niet talmen, gewoon naar de huisarts voor een onderzoekje. Meestal zijn dit soort klachten onschuldig en erg goed te verhelpen met eenvoudige middelen, maar soms is het goed dat de dokter weet wat er aan de hand is.
ReagerenFleur22 januari 2011 om 19:58Ben je al bij de dokter geweest? Gezien het feit dat de klachten langzaam in ernst toenemen lijkt er wel degelijk iets aan de hand te zijn met je. Ik zou graag willen wat het is. Wil je dat laten weten? Dank je.
Reagerenmargret24 februari 2011 om 18:54mijn dochter had dat ook zwart voor der ogen en die had b12 tekort
ReagerenMij4 januari 2013 om 11:06Ik ben net beginnen met afvallen (alweer) en nu heb ik sinds gister dat het ook zwart word voor mijn ogen
Ik drink nu best wel weinig
En ik heb een beetje gezocht en ik denk dat het daardoor komt!
(Bij mij dan)Liefs mij
ReagerenAnoniem13 juni 2015 om 12:53Ik heb precies hetzelfde, zelf ben ik ook al naar de dokter geweest en er is onderzoek gedaan. Hij vertelde dat ik rustig aan moet doen en het wel overgaat vanzelf. Dat is al een half jaar geleden alleen wordt het erger en kan ik ook al niet slapen.
Reageren