Zoeken Vraag het forum

streptokokken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heb in december 2013 een keelontsteking gehad. Daarna blijven sukkelen met verkoudheid en griep. Half januari 2014 ziektewet in gegaan. Benen en armen onder de vlekjes in eens.
    Bloed onder zoek en puctie bleek dat ik streptokokken had gehan. Nu een heel jaar later nog steeds geen energie.alles is gied zegt de arts. Alleen ik voel me niet goed.
    nu bij een ostiopaat gekomen en die zegt dat lymfe in mijn hals dicht zit. Wie weet hier vervolgen van.?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Lymfe voert alle giftige stoffen af naar de nieren, en die vervoert het naar de blaas. Als de lymfe vaten vernauwen, komt er een soort file en komt de lymfe (giftige stof) later in de nieren. En al die extra tijd, geven de giftige stoffen hun effect aan het lichaam af. Hier kun je echt moe van worden, en ook hoofdpijn van krijgen, niet lekker in je vel zitten enz.

Reageren
Reageer op: streptokokken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.