- FK3 november 2022 om 20:40
Hallo allemaal ik zou graag hulp en advies willen.
Ongeveer 3 maanden heb ik al last van elke dag vermoeidheid, al bij het wakker worden en de vermoeidheid voel ik dan ook de gedurende dag, best op een heftige manier. Dus niet zomaar een vermoeidheid. Hiernaast heb ik ook last van spiertrekkingen/bewegingen over mijn hele lichaam, vooral bij mijn benen en armen.
Afgelopen 3 dagen was mijn extreme vermoeidheid opeens weg waarvan ik heel erg blij mee was, vandaag bij het wakker worden tot nu dus gedurende dag is de extreme vermoeidheid weer terug..
Ik snap het niet meer, kan iemand mij ermee helpen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2022 om 20:43Heb je last van angsten/stress of spanningen?
Reageren
Ben je met de klachten ook al bij de huisarts geweest?FK3 november 2022 om 20:45Ik heb wel af en toe idd last van stress etc. dus dat ik aan veel dingen denk ‘negatief’.
Wat bedoelt u precies met spanningen?
Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, maar ben soms bang dat ik iets ernstigs heb bijvoorbeeld hersenbeschadeging etc zulke dingen komen soms in me op
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2022 om 20:47Ik zou dan toch eerst maar eens naar de huisarts gaan. Die kan een bloedonderzoek doen om te kijken of je misschien bloedarmoede hebt of de ziekte van Pfeiffer waardoor je zo vermoeid bent
ReagerenFK3 november 2022 om 20:48Duidelijk bedankt ik zal morgen dan even bellen voor een afspraak. Mocht de bloedonderzoek goed zijn, moet ik dan nog denken aan iets ernstigs? Of is het dan zeker te maken met stress etc. ?
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2022 om 20:50dan zou het zeker met stress te maken kunnen hebben