- Buddie7 maart 2017 om 20:03
Goedenavond,
Ik loop al een tijd met klachten, ben een beetje wanhopig aan het worden.
Heb last van spiertrekkingen in benen en billen, tintelingen in voeten en handen, afwezigheidsgevoel, hartkloppingen bij een beweging zoals opstaan, en vooral erg moe. Ook vlekken voor ogen, misselijk, en concentraieverlies. Dokter zegt hypochondrie, of hyperventilatie. Heb verleden jaar een algehele bloedtest gehad, onder andere lyme, B12, alles was toen goed. Ben nu ook al zo vaak bij de arts geweest, dat het lijkt alsof hij denkt, daar heb je hem ook weer…..
Ook bij cardioloog geweest, oogarts en longarts, en die laatste zei dat ik verkeerd ademde. Dus lange tijd had ik de prognose Chronische hypeventilatie, maar dat is door een ademhalingstherapeut weer in twijfel getrokken. Voel me echt vreselijk moe en afwezig, maar heb geen krachtsverlies en een goede eetlust. Ik woon op een flat en kan wel bv alle veertien trappen op lopen.
Denk nu aan neuroloog, maar arts vind dat niet nodig. Moet volgens hem eerst psychische hulp krijgen.
Al met al lijkt het of het steeds wat slechter gaat, iemand herkent dit?
MVG Buddie
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 20:20Ik denk dat het toch vooral klachten  zijn, die door hyperventilatie en angst worden veroorzaakt. De hulp van een psycholoog zou niet verkeerd zijn
Reageren