DE MEEST EXTREEMSTE VORM VAN VERMOEIDHEID

Online ZorgZus

Waar zal ik beginnen.

Ik heb al geruime tijd een vermoeidheid die totaal niet aangenaam is.

Het is geen vermoeidheid zoals een crash wat ieder mens wel eens heeft, wat even zijn piek aan raakt en vervolgens langzaam weg sibbelt. Nee! Deze vermoeidheid heeft meerdere lagen en is vrijwel constant aanwezig. Een vermoeidheid die een 0,0 percentage van leven geeft.

Deze vermoeidheid is nu zo erg geworden, dat het vrijwel ook me spieren / ledematen in sijbelt.

Ik moet er wel bij zeggen dat kracht ( dus als je me vraagt even snel iets zwaars te tillen ) wel nog gewoon t zelfde is. Het is gewoon echt het gevoel alsof je het niet lang vol kan houden, alsof de spier EXTREEM op marathon is gezet.( spaghetti benen )  Mensen ik hoop dat iemand me de juiste richting in kan sturen, want ik ben op zoek naar een oplossing of iemand die het ook heeft.

De vermoeidheid komt in de vroege middag op.. na het koffie drinken en het onbijten, kan ik de klok op 13:00 zetten voordat het langzaam me lichaam betreed.. Alsof iemand me van te voren een spuit geeft waardoor ik langzaam het hoogste bevel over me lichaam begin kwijt te raken. Ik had dit vroeger ook wel eens heel kort, maar nu heb ik deze vermoeidheid constant. Mentaal heb ik het dan ook zo zwaar, de vermoeidheid zit dan ook achter me ogen, en alles in me hoofd voelt zwaar aan, helder denken is bijna niet mogelijk. Ik moet dan gaan liggen. Me hoofd word dan ook warm, ( geen koorts ) en ik voel de energie uit me hoofd trekken. Ik ben inmiddels al bij de dokter geweest, in het vermoeden werd er vaker aan suiker gedacht, maar dat was meestal altijd goed.  Mensen dit klinkt mnisschien heel raar,  maar de gouden tip die leid naar het herstel van me gezondheid wil ik ruim financieel belonen. Want me kwaliteit van leven is momenteel even erg als iemand die gehandicapt is. En ik begin langzaam wanhopig te raken.

Onderzoeken verleden :

Verschillende keren emg gehad.

Verschilende keren bloed prikken laten doen.

Reumatoog

Spierziektes zijn uitgesloten ik had een paar keer verhoogde ck waarde : 200

Maar dit was naderhand weer normaal.

Ook heb ik een  operatie gehad aan me nek c6/ klein titanium plaatje aangeracht.

Suplementen wat ik zelf slik zijn :

b12/vitamined3/magensium/cbdolie/q10

Groetjes ikke...

Reageer

Heb je misschien veel stress of spanningen (gehad)? Hoe oud ben je?

Reageer

35.

ja, VEEL stress gehad.

en spanningen.. maar het voelt als een brandstof probleem .. na  het eten word het 100x erger.. en kan je me van de grond rapen

Reageer

Dan kan het toch heel een gevolg daarvan zijn.
    Doe eens onderstaande testen
    https://www.psyned.nl/zelftest/burnout-test/
    https://www.dokter.nl/ggzonline/

Reageer
Reageer op: DE MEEST EXTREEMSTE VORM VAN VERMOEIDHEID
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief