- Sownice16 juli 2017 om 13:30
Ik ben altijd al moe geweest. Zo moe dat school al best veel was. Nu ben ik 30, werk ik 32 uur en kan ik het amper aan.
Elke ochtend sta ik op en voelt het alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Ik word nooit uitgerust wakker. Ik ga netjes om 22.30 naar bed en sta om 6.30 op om naar mijn werk te gaan.
Ja mijn bmi is wat aan de hoge kant (geen obesitas hoor) maar ik sport 3x per week (i.v.m. hypermobiliteit) en eet gezond zonder veel snelle koolhydraten.
Daarnaast heb ik recent onderzoeken gehad in het zkh. Mijn hb is goed, ijzer prima, schildklier valt net binnen de normaalwaarde, geen ontstekingen o.i.d. Geen oorzaak te benoemen dus. En toch ben ik moe.. heel erg moe.. ik weet het echt niet meer. Ik ben ten einde raad. Dit is gewoon niet te doen. Iemand doe hier ervaring mee heeft of nog tips heeft?
2 reactiesReagerenSownice16 juli 2017 om 13:56Vergeten te vermelden, ik heb heel veel symptomen die lijken op schildklierproblemen (stemmingswisselingen, koude handen en voeten, haaruitval, libido van 0,0) maar doordat de waarden net binnen de grenzen vallen is de uitslag goed te noemen.
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 14:45Als de waarden binnen de referentiewaarden vallen, zou dat ook geen problemen moeten veroorzaken. Laat eens een slaaponderzoek doen en vraag een verwijzing voor de internist/endocrinoloog
Reageren