Vaak moe snel zweten en duizelig/misselijk en pijn hoogte lever

  • #1

    Wie kan mij ongeveer vertellen wat dit is ben vaak snel moe ondanks ik goed behandeld word voor slaap apneu een soort kramp terhoogte van me lever af en toe vaak misselijk en duizelig bij staand en of lopend werk ik slik al enalapril 2x daags metoprolol hydrochloortiazide omeprazol en vitamine d

    Reactie
    #2

    Medicijnen zorgen voor  verliezen aan vitaminen en mineralen. Bètablokkers aan onder andere Q10 en zink. Maagzuurremmers bij langer gebruik ook aan aminozuren en vetzuren. Ace-remmers zorgen voor verminderde afbraak van een stofje; bradykinine genaamd. Bètablokkers remmen ook de aanmaak van melatonine. Dit alles bij elkaar kan klachten geven. Een tekort aan Q10 kan vermoeidheid en spierklachten geven en bevordert de insulineresistentie. Insulineresistentie  speelt een grote rol bij bloeddrukproblemen. Ook doen medicijnen niets aan de oorzaken van iemands klachten. Zo hebben veel mensen een tekort aan maagzuur, waardoor een slechtere vertering, waardoor zuurbranden en andere klachten.

    Reactie
    #3

    Dus als ik het goed begrijp is de klachten waar ik nu last van heb een soort bijwerkingen van mijn medicatie ?

     

     

    Reactie
Reageer op: Vaak moe snel zweten en duizelig/misselijk en pijn hoogte lever
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief