- Aentop30 april 2018 om 14:54
Hallo, ik ben laatste tijd heel erg duizelig en misselijk en het komt vaak uit het niets. En het houd ook een tijdje aan. Weet iemand wat er aan de hand is?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 15:08Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenCatootje30 april 2018 om 22:50Je voedingspatroon kan een rol spelen. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment.
Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren helpen je bloedsuikerspiegel stabiel te houden. Zoals magnesium, vitamine b en d en omega 3. Was in het verleden vaak duizelig en had last van hyperventilatie door een tekort aan vitamine B12. Lang niet alle tekorten kan je trouwens opsporen in het bloed. Wel even naar de dokter om te kijken of er misschien wat aan de hand is.
ReagerenAentop5 mei 2018 om 09:40@catootje
ik eet over het algemeen heel gezond en krijg ook genoeg vitamine binnen. Het is ook dat ik enorme hoofdpijn er naast heb. Het komt gewoon allemaal ineens en vannacht ook, ik probeerde te slapen maar kreeg uit het niets enorme hoofdpijn en werd ineens weer heel misselijk en duizelig. ( ik ben een meisje tussen de 16-20)
Reageren