- Roos23 maart 2018 om 12:16
Dag allemaal,
Ik ben 17 jaar en heb Al zo’n 4/5 maanden heb ik last van extreme vermoeidheid, ik kan zo een hele dag slapen. Daarbij heb ik terugkomende diarree die samen gaat met hoofdpijn. Ook heb ik een knobbeltje op me kaak voor me oor die er al een jaar zit verder heb ik opgezette lymfeklieren. Ik ben al paar keer langs dokter geweest en heb ik testen gedaan waar niks uit kwam. Ik ben ten einde raad. Herkent iemand dit ?
Groetjes roos
1 reactieReagerenCatootje25 maart 2018 om 10:07Je voeding kan een rol spelen. Een teveel aan snelle suikers kan ontregelend werken. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Losse koolhydraten, zoals een koekje of fruit, geven pieken in je bloedsuikerspiegel. Ook kan er sprake zijn van voedselovergevoeligheden. En stoffen als smaakversterker en zoetstoffen kunnen ontregelend werken.
Daarnaast kan je tekorten hebben aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren.
Lymfeklieren zou ik niet weten. Heeft denk ik met je weerstand te maken. Misschien ook advies op natuurgeneeskundig gebied. Niet in plaats van doktersbezoek.
Reageren