- Anoniem5 oktober 2016 om 14:24
Eind Juli heb ik een koperenspiraal laten zetten en tot op heden had ik er nog geen last van. Alleen tijdens de menstruatie. Voor mijn koperenspiraal had ik de mirena laten zetten in november 2015 en deze had ik er in maart weer uit laten halen. Tijdens de mirena had ik af en toen last van krampen enorme stemmingswisselingen. Ook tijdens de mirena heb ik welgeteld 5 x blaasontsteking gehad en 1 x nierbekkenontsteking. Ik heb trouwens als 1,5 jaar een vaste relatie.
Nu mijn vraag:
Momenteel heb ik ongeveer 1 week af en toe last van een drukkend en pijnlijk gevoel ik mijn onderbuik en last van ‘gevoel van blaasonsteking’. Ook heb ik een uitstrijkje laten doen en daar kwam pap 2 uit. Ik ben de tel een beetje kwijt. Wat zou dit kunnen zijn? Heeft dit te maken met het feit dat mijn lichaam moet wennen aan de spiraal of heb ik een hpv virus, of is het een soa?1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2016 om 14:53Pap2 geeft doorgaans geen klachten.
Reageren
Het zou toch weer de spiraal kunnen zijn. Ga naar de gynaecoloog en laat controleren of de spiraal nog op de goede plek zit.