Zoeken Vraag het forum

Jeukende schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit hier al een hele tijd mee en ben ook al naar de gynaecoloog gegaan… Ik heb heel vaak jeuk aan mijn schaamlippen… Ik kan mijzelf niet bedwingen om te krabben, daardoor heb ik dus ook al zichtbare wondjes. Ben al bij de gynaecoloog gegaan en heb geen schimmel, wel had ik een soa (chlamydia) deze is ook al behandeld maar de jeuk blijft… Ik ben ten einde raad en weet eigenlijk niet wat ik nog moet doen om de jeuk te stoppen…

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Vroeger liet ik mijzelf waxen maar hier ben ik dus ook al een tijdje mee gestopt door de wondjes die ik heb, ik was mijzelf meestal met water en af en toe met zeep speciaal voor de intieme zones

Reageren
    John (moderator)

Wanneer had je de chlamydia infectie en hoelang geleden ben je behandeld? Is er na de behandeling ook getest of de infectie inderdaad weg is?

Het zou een huidaandoening kunnen zijn. Vraag een verwijzing voor de dermatoloog

Reageren
    Anoniem

Een kleine maand geleden… Dit is nog niet opnieuw onderzocht… Heb opnieuw een afspraak bij mijn gynaecoloog binnen een maand

Reageren
    John (moderator)

Ik zou in de tussentijd tch maar eens naar dermatoloog gaan

Reageren
Reageer op: Jeukende schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.