- Anoniem20 augustus 2016 om 06:49
Hallo, ik heb nu 1 maand last van iets wat op een blaasontsteking lijkt, (branderig gevoel, stinkende urine, pijn bij het plassen) naar de dokter geweest, geen blaasontsteking, me laten testen op soa’s, hiv en hepatites , ook niks. Toen ben ik terug gegaan naar de dokter en heb ze even met een eendenbek gekeken, er waren wat irritaties aan de binnenkant (soort schaafwondje door condoomgebruik waarschijnlijk) en ze heb me doorverwezen naar een bekkenbodemfysiotherapist zodat de irritaties beter konden helen door middel dat ik minder zou aanspannen als ik pijn had, maar dat verklaard dan nog niet de stinkende urine, iemand een idee ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2016 om 08:01Is er een uitstrijkje gemaakt om te kijken of je een bacteriële infectie hebt?
Reageren
Een allergie voor rubber, is ook een optie.
Ben je met de klachten ook al bij een gynaecoloog geweest?Anoniem24 augustus 2016 om 20:01@Tandor , nee , geen uitstrijkje , maar heb aanstaande vrijdag wel een afspraak bij de gyna, een allergie voor rubber is het hoogwaarschijnlijk niet , ik heb bij me eerdere relatie daar nooit last van gehad , wel heeft me dokter me verteld dat ze irritatie is tegengekomen toen ze met de eendenbek keek maar dat is geen wonder, mijn partner is erg groot geschapen om het zo te zeggen. We hebben misschien 2 weken condooms gebruikt en ondertussen al zeker een anderhalve maand niet, Dus een allergie zou niet erg logisch zijn. Maarja even vrijdag aankijken, ondertussen nog veel last van de stinkende urine en “blaasontsteking” . Het is erg genant ook dus het hindert heel erg wanneer ik op werk ben en moet plassen. Dus zodoende..
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2016 om 20:57Dan zal er wel een uitstrijkje worden gemaakt.
Reageren
Maar eens even afwachten dan