Zoeken Vraag het forum

gezwollen pijnlijke schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maud34jr

Beste dokter,

Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe relatie. Ons seksleven is heel gezond
    en op zeer regelmatige basis, min. 1x per dag. Nu is het zo dat ik zo nu en dan wel last had van een ietwat verdikte wschaamlip na de gemeenschap, maar dat ging steeds weg naarmate we het iets rustiger aandeden. Daarbij zat deze zwelling ook bovenaan bij de venusheuvel. Sinds een dag of 3 heb ik een zeer pijnlijke opgezwollen schaamlip maar dan onderaan, niet bij de vagina zelf maar ernaast. Naar mijn idee is het de binnenste kleine schaamlip die bij het op en neer gaan van de penis een klein stukje mee naar binnen gaat. het is ontzettend pijnlijk en kan ook niet meer lang staan. Ik weet nog van mijn bevalling en de hechtingen die ik daarna kreeg omdat ik ingescheurd was in mijn binnenste schaamlip, dat het staan ook bijnaq niet meer ging en waarbij de druk op de schaamlip steeds erger werd. Ook nu is dit het geval, zelfs zitten of fietsen doet enorm veel pijn. Gaat dit vanzelf over na een tijdje of beter dat ik naar de huisarts ga om te laten checken= Want ik zit niet te wachten op een schaamlip die de rest van mijn leven superdik is….

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een kneuzing zijn….moeilijk te zeggen zo ongezien. Dus even geen seks en toch maar even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: gezwollen pijnlijke schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.