- Maud34jr17 juni 2016 om 19:23
Beste dokter,
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe relatie. Ons seksleven is heel gezond
en op zeer regelmatige basis, min. 1x per dag. Nu is het zo dat ik zo nu en dan wel last had van een ietwat verdikte wschaamlip na de gemeenschap, maar dat ging steeds weg naarmate we het iets rustiger aandeden. Daarbij zat deze zwelling ook bovenaan bij de venusheuvel. Sinds een dag of 3 heb ik een zeer pijnlijke opgezwollen schaamlip maar dan onderaan, niet bij de vagina zelf maar ernaast. Naar mijn idee is het de binnenste kleine schaamlip die bij het op en neer gaan van de penis een klein stukje mee naar binnen gaat. het is ontzettend pijnlijk en kan ook niet meer lang staan. Ik weet nog van mijn bevalling en de hechtingen die ik daarna kreeg omdat ik ingescheurd was in mijn binnenste schaamlip, dat het staan ook bijnaq niet meer ging en waarbij de druk op de schaamlip steeds erger werd. Ook nu is dit het geval, zelfs zitten of fietsen doet enorm veel pijn. Gaat dit vanzelf over na een tijdje of beter dat ik naar de huisarts ga om te laten checken= Want ik zit niet te wachten op een schaamlip die de rest van mijn leven superdik is….1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 juni 2016 om 19:32Het kan een kneuzing zijn….moeilijk te zeggen zo ongezien. Dus even geen seks en toch maar even naar de huisarts.
Reageren