- Anoniem15 januari 2016 om 08:10
Ik ben net een paar dagen ontmaagd maar ik voel helemaal geen lekker gevoel in mijn vagina en kom ook niet klaar! Het doet af en toe nog pijn wanneer mijn vriend er hard tegenaan stoot maar voor de rest heb ik nooit het gevoel gehad dat ik het lekker vond…. Hij heeft ook niet een kleine (denk ik tenminste…). We hebben nu al een paar verschillende standjes geprobeerd maar ik blijf maar niks voelen en zit er nu al heel erg mee. Iemand die hier raad op weet?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 januari 2016 om 11:24Dat is op zich niet zo vreemd…waarschijnlijk ben je je toch iets te zeer gespannen.
Hoe oud ben je?[quote]Het doet af en toe nog pijn wanneer mijn vriend er hard tegenaan stoot [/quote] je vriend moet er dan wel iets voorzichtiger mee zijn….het moet geen pijn doen. Dat remt namelijk ook een orgasme af.
ReagerenAnoniem15 januari 2016 om 20:13Ik ben nu 18 jaar… ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik me aanspan het voelt echt net of ik helemaal niet strak ben waardoor ik het niet voel het glijdt heel makkelijk erin en eruit na een tijdje… Maar na een paar keer seks gehad te hebben doet het in het begin nog steeds pijn wanneer hij erin gaat…
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2016 om 21:00Ik denk dat je toch een beetje verkeerde voorstelling hebt..
[quote]het voelt echt net of ik helemaal niet strak ben waardoor ik het niet voel het glijdt heel makkelijk erin en eruit na een tijdje.[/quote] dat is nou juist de bedoeling….Ik bedoel ook niet dat je je aanspant, maar dat je gespannen bent…
Laat je vriend wat glijmiddel gebruiken. Dat het in het begin nog steeds pijnlijk is kan al genoeg zijn om gespannen te zijn. Andere mogelijkheid is, dat je hymen (maagdenvlies) niet helemaal weg is..
Reageren
Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.