- sanne10 juni 2018 om 19:50
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb geen gevoel in mijn vagina. Ik heb er nooit gevoel in gehad, tijdens seks voel ik niks en tijdens masturberen ook niet. Ik kan wel mentaal geil worden en ook wel nat worden maar als iemand of ikzelf me aanraak voel ik gewoon helemaal niks. Soms heb ik nog wel gevoel in mijn tepels.
Als ik mentaal geil ben en ik wil masturberen (waarom ik het nog probeer geen idee) dan word ik na het masturberen misselijk en duizelig. Ik gebruik geen medicijnen of drugs waardoor dit kan komen.
Ik weet niet of dit van toepassing is maar ik ben 18 jaar en biseksueel.
Ik ben radeloos. Herkent iemand deze problemen (of symptomen), en hoe heb je het opgelost?
Groetjes,
Sanne
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2018 om 20:15Ik zou je willen aanraden om dat toch eens met de huisarts te bespreken
Reagerensanne10 juni 2018 om 20:30ik vind het erg ongemakkelijk om naar de huisarts te gaan dus ik probeer eerst een andere oplossing te vinden.
Reagerensanne17 juni 2018 om 03:50Iemand help me alsjeblieft.
ReagerenAnonymous20 augustus 2018 om 13:41Ik zit met hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing?
ReagerenIvan24 maart 2022 om 11:37duizelig? check je bloeddruk dan op dat momenten dan daarmee dan naar de dokter als je bloeddruk te hoog is, zeker laten controleren want anders kan je een CVA krijgen.
Reageren
bij de apotheker ka je een toestel kopen om je bloeddruk te meten
maak je vezrder geen zorgen, ik heb nooit geen vrouw gevoeldAfgelopen vrijdag ook geconstateerd 14/8/202214 augustus 2022 om 21:26Ik heb altijd kunnen genieten van een vrijpartij maar nu voel ik helemaal niets meer in mijn vagina of clitoris zou dit ook een shup zijn?
Reageren