- Anoniem13 augustus 2015 om 14:49
Heb gisteren voor het eerst seks gehad met mijn vriendin. Dit en het voorspel enzo leek allemaal goed te gaan, totdat ik er na ongeveer een halfuur achterkwam dat ik nog steeds helemaal geen gevoel kreeg. We zijn nog een kwartier door gegaan en toen hebben we het maar geween afgerond. Blijkbaar had zij het zelfde probleem. Het was voor haar ook de eerste keer, en ik weet ook dat het de eerste keer bijna nooit ‘goed’ gaat, maar dit maakt mij toch heel erg onzeker. Ik kan op één op andere manier ook nergens anders aan denken. Heb het gevoel alsof ik gefaald heb en ik haar en mezelf het genot niet kan geven…
Iemand een idee om dit in de toekomst te verbeteren?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2015 om 21:23Dat is helemaal niet zo raar de eerste keer. Dat zijn de spanningen en onzekerheid. Vooral niet druk over maken. Gewoon vergeten en een nieuwe poging wagen.
ReagerenAnoniem13 augustus 2015 om 22:02Dankje Tandor, dit is heel erg fijn om te horen.
Heb net met mijn vriendin gesproken, en die heeft blijkbaar ontzettend last van haar buik en is heel erg misselijk. Dit hoeft natuurlijk niet door gister avond te komen, maar zou het wel kunnen?
ReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2015 om 23:05Ook dat zou een gevolg van spanningen kunnen zijn. Ik denk dat jullie alle twee veel te veel gespannen waren voor die eerste keer.
ReagerenAnoniem14 augustus 2015 om 09:38Super Tandor, zullen volgende keer wat rustiger aan doen;)
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2015 om 10:01Vooral niet opgeven. Dat komt vanzelf goed 😉
Reageren