- Anoniem21 maart 2015 om 10:30
Hoi allemaal, ik ben nu ongeveer 10 maanden gestopt met m’n pil. Voordat ik met de pil begon was ik altijd regelmatig. Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik een cyclus van 33 dagen en ben ik 4 dagen ongesteld. Vanaf vorige maand februari werd ik in eens niet de 1ste maar de 7de ongesteld. Deze maand zou ik de 12e ongesteld worden maar is tot nu toe weer niets gekomen, testen blijven negatief.
3 reactiesReagerenAnoniem21 maart 2015 om 11:05Ben er vergeten bij te zetten dat ik 2 weken geleden 2x licht bloed verlies heb gehad verder heb ik vorige week de hele week hoofdpijn gehad en lagerugpijn die van de rechter onderrug door loopt naar m’n heup
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 11:2910 maanden na het stoppen van de pil zou de cyclus weer redelijk hersteld moeten zijn. Het is mogelijk dat je HCG hormoon te laag is voor een DHZ test.
Reageren
Als je menstruatie verder uitblijft, ga dan naar je huisarts en laat bloedtest doen voor zwangerschap.Anoniem21 maart 2015 om 13:05Ik zal nog even afwachten tot maandag, en als het nog niet is gekomen zal ik de huisarts even bellen.
Reageren