Zoeken Vraag het forum

Kleine schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • astr98

Mijn kleine schaamlippen zijn beiden soort van gegroeid. Ze zijn ongeveer 2x zo groot. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, want ze zijn niet echt opgezwollen en hebben geen andere kleur. Wel heb ik een wit/ grijze afscheiding. Ik heb verder geen jeuk of pijn.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Waar komt de afscheiding vandaan? Uit je vagina of tussen je schaamlippen?

Reageren
    astr98

Ik ben 19 jaar. Ik weet niet precies waar de afscheiding vandaan komt. Ik denk uit de vagina en dat het dan soms tussen de schaamlippen gaat zitten.

Reageren
    John (moderator)

Daar kun je natuurlijk zelf wel achter komen. Als het voornamelijk tussen je schaamlippen zit kan het smegma zijn.
    Je wast je vagina dagelijks goed? Dus ook tussen de schaamlippen en onder het clithoedje?

Dat je binnenste schaamlippen zijn gegroeid is vrij normaal. Daar is op zich niets mis mee. Als je je daar zorgen over maakt,kun je natuurlijk even naar de huisarts gaan. Die kan er even naar kijken en je zeggen of er iets vreemds aan de hand is.

Reageren
Reageer op: Kleine schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.