- Onzeker meisje30 augustus 2012 om 08:39
Hallo, ik ben een meisje van 14 jaar.. Ik heb al vanaf mn 8/9e schaamhaar en laatst scheerde ik me weer eens.. Toen ik mijn bikinilijn probeerde te fatsoeneren zag ik opeens dat mijn linkerschaamlip veel kleiner is dan mn rechter.. Volgens mij is mn rechter gewoon normaal, maar mn linker is echt heel klein.. Dit was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maaf ik maak me er best bezprgd over! Gaat dat later niet pijn doen en bij sex of evt bevalling?? Alsjeblieft, kan iemand me dat vertellen? Ik vind het echt heel raar en eng.. Groetjes onzeker meisje..:(
3 reactiesReagerensatopex30 augustus 2012 om 10:10dat de ene schaamlip groter is dan de ander is heel gewoon.hetzelfde geld voor jongens dat de ene teeltbal lager hangt dan de ander.wat scheren betreft scheren de meeste meisje op jouw leeftijd hun kutje kaal.vind het personelijk ook higienischer.
ReagerenOnzeker meisje30 augustus 2012 om 19:09Ja ik doe dat ooktoko. Maar weet jij niet of dat pijn gaat doen?? Met sex of evt bevalling? De linker is echt heel klein.
ReagerenOlga3 september 2012 om 13:00Hallo meisje, nee hoor, een kleine schaamlip doet niet meer of minder pijn dan een grotere schaamlip bij seks of bevalling. Wanneer je eenmaal goed opgewonden bent, is seks heel erg fijn en doet het geen pijn en tijdens het bevallen is je lichaam al 9 maanden voorbereid, dus die schaamlip doet geen pijn maar ervaar je andere pijn die meteen na de bevalling voorbij is (als het goed is).
Groetjes Olga
Reageren